Periode 6 - leerjaar 2
Wie ben ik op mijn werk?
In deze periode verdiep je je in wie je bent als beroepskracht, dit gaat dus over je beroepsidentiteit. Bewust stilstaan bij je stage, intervisie met medestudenten en uitwisselen van informatie over jullie BPV-plekken.
Hoofddoelen van periode 6 (leerjaar 2)
Je:
- hebt meer zicht op je eigen beroepsidentiteit.
- ontwikkelt je vermogen tot zelfreflectie.
- bent volledig geïnformeerd over het examenproces.
- bereid je studievoortgangsgesprek voor en voert dit gesprek met je studieloopbaanbegeleider.
- krijgt een studieadvies.
Programma studieloopbaanbegeleiding voor deze periode
Lesweek
|
Thema
(en Loopbaancompetentie) |
Leeractiviteiten
|
Mogelijke leermiddelen
|
1
|
Start nieuwe periode: terug- en vooruitblik
|
|
|
2
|
Beroepspraktijkvorming
|
|
|
3
|
Organisatie van je studie
|
|
|
4
|
Reflecteren
|
|
|
5
|
Intervisie
|
|
|
6
|
Beroepspraktijkvorming
|
|
|
7
|
Beroepspraktijkvorming
|
|
|
8
|
Organisatie van je studie
|
|
|
9
|
Voorbereiding op studievoortgangsgesprek
|
|
|
10
|
Studievoortgangsgesprek
|
|
|
Klik hier om terug te keren naar de hoofdpagina van leerjaar 2
Naar boven